2011. szeptember 4., vasárnap

Baby mobile

A kiságyak fölé tehető zenélős pörgettyűkkel is úgy vagyok, mint amúgy majdnem mindennel a boltokban kapható gyerekszobai berendezési tárgyakkal kapcsolatban: a legtöbb drága és ráadásul csúf is. Ezek a zenélő izék pedig rettenetesen hangosak (már ha nem felhúzhatósak, hanem elemesek) és szinte kizárólag kék, vagy rózsaszín macis, esetleg micimackós változatban léteznek. Itthon. Mert külföldön természetesen ebből is számtalan gyönyörűséges darab létezik, szintén borsos áron, de legalább jó rájuk nézni. Hannának egy zöld példánya volt, utáltam is rendesen, de James Beant már megkímélném ettől a sokktól, viszont túl sokat költeni sem szeretnék rá, ezért inkább magam csinálok egyet. Persze ez nem fog zenélni, de tapasztalataim szerint a babák a legkevésbé sem hajlandóak elaludni a Für Elise egy-egy elfuserált változatára. Amint megvagyok vele, természetesen bemutatom és azt is leírom ,hogyan készült. Addig is, csorgattam egy kicsit a nyálam és megnéztem mit, hol, mennyiért vehetnék meg.

Ez a cuki baris változat az egyik amerikai kedvencem, a Pottery Barn gyártmánya. Már Magyarországra is szállítanak, ha tetszik 14 ezer + postaköltségért a tiéd lehet.


Kislányoknak való inkább ez a romantikus stílusú darab, a Ferm Living terméke, kb 40 Euro.







Ezeket az Etsy-n találtam, de ha valakinek jó a kézügyessége, házilag is elkészítheti, csinálhatja fiúsabb színekkel is,  az áruk 40-50 dollár körül volt.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése