2011. szeptember 11., vasárnap

Plüssök

Elöljáróban hadd szögezzem le: nem rajongok a plüssállatokért. Nem csak azért, mert porfogók, allergizálnak, hanem mert egy bizonyos mennyiség felett teljesen haszontalanok egy gyerek számára. Mégis kellenek, és a kevesebb több elvét követve egy-két szebb példány nagyon is fel tudja dobni a gyerekszobákat, amellett, hogy alvótársakká és legjobb barátokká válhatnak a picik számára esténként. Nálunk  legtöbbjük a süllyesztőben végzi, ugyanis Hannát teljesen hidegen hagyják a szőrös állatok, ezért karácsonykor általában nagyon boldoggá teszünk néhány gyereket, amikor kilószámra hordjuk őket a Mikulásgyárba. Ezért szerintem mindenki, aki gyermeket vár, jó előre beszélje rá a rokonságot hasznosabb és kreatívabb ajándékokra.
Szóval mackóvadászatra indultam és nekiláttam felkutatni pár vagány és egyedi darabot James Bean kuckójába (oh by the way.... alakul a névválasztás, már a top 3-nál tartunk). A sors fintora, hogy macit elvétve találtam csak, viszont ráakadtam néhány kincsre.


Mr Alpakát egy turkálóban vettem. Normál körülmények között nem szoktam a gyerekjátékokat megnézni, mert kicsit bizalmatlan vagyok a second-hand cuccokkal kapcsolatban, de vele kivételt tettem. Nem volt rajta árcédula, viszont az eredeti cimke igen, amiből kiderült, hogy 100% merinói gyapjúból készült (nagyon posh!) és hogy vadiúj. A pénztárnál egy bamba pasi eladótól kérdeztem rá az árára, aki némi tétovázás után (és miután vadul rebegettem neki a szempilláimat, mert a hasonló méretű állatok ezer körül mozogtak, én pedig ennyit nem szántam rá) 390 forintért (!!!) odaadta. Pár hónapja állt ült Hanna szobájában, de mivel neki nem nagyon kellett, átköltöztettem Beanhez.
Egy tipp: ha használt plüssállatot vesztek, ne  felejtsétek el kimosni lehetőleg magas hőfokon, hogy kijöjjenek belőle az atkák és más undi bacik. Mivel Mr Alpaka gyapjúból készült és nem akartam, hogy Barbie játék legyen belőle, mosás helyett két napra bevágtam a mélyhűtőbe, hogy sterilre fagyjon.


Ezt a macsekot még nem vettem meg, de már hónapok ót a szemzek vele. Ugyan nem plüss, de én ebbe a kategóriába sorolom.A  Figurka Design terméke, megrendelhető a neten, vagy minden hónapban a Wampon. Szerintem megéri az árát, örök darab lehet.




Sajnos ezt a csigaúrfit  és Mr Morris-t a rókakomát csak a neten lehet megrendelni az Esthex-ről és nem is nagyon olcsó, kb 35 Euro, de spórolok rá, mert nagyon tetszik:-)

Ő is netes lelemény, totál környezetbarát, mert újrahasznosított pamutból készült, ráadásul most akciós áron kapható a Shak Shuka-ban.



És végül két klasszikus, sajnos épp nem kaphatók a The Little Baby Company-ban, de mindenesetre nagyon édesek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése