2011. október 4., kedd

In the making...

Miután a laptopunk önkényesen szabadságolta magát másfél hétre, jobb híján ötleteltem és kevéske szabadidőmben a boltokat jártam anyagok után. És gazdagabb lettem néhány tapasztalattal is. Például, hogy bézs színű babalepedőt nem is olyan könnyű találni (sok üzletben a vanília fagyi árnyalatút is lebézsezték, csak vegyem már meg és ne kérdezzek annyit), vagy, hogy mustársárga mintás pamutvásznat csak a Hephaistos árul 25 000.-/méterért. A sárga anyagra még mindig nem találtam rá, de végül bézs lepedőt  találtam a Tesco-ban és Kispesten Boho Home-os Kata tippjére elmentem egy eldugott méteráru üzletbe, amiről kiderült, hogy a pamutvásznak mennyországa, ráadásul minden fele annyiba kerül, mint a belvárosban. Itt ezeket vettem a fejvédőhöz:


Nem tudtam eldönteni melyik a legjobb, úgyhogy vettem mindegyikből 2-2 métert, egy bézst, egy farmer hatásút és egy szürkéskék pöttyöset. Szivacsot bármelyik kárpitos szaküzletben árulnak többféle vastagságban, a miénk egy centis. Ugyan ezt a vékony fajtát nem vágják méretre, de egy ollóval nem nagy kaland felszabdalni.
De a végére hagytam az elmúlt két hét legnagyobb leleményét, a hintaszéket. Már írtam róla, hogy a kedvencem az Eames RAR, de sajnos a 110 ezer forintos árcédula kissé borsos a keretünkhöz mérten. Viszont van egy hely, ahol ugyan nem az eredetit, hanem egypetéjű ikertestvérét negyedannyiért meg lehet venni. Így szombaton elkirándultunk a Hajógyári szigetre és lecsaptunk rá.

Hanna & RAR (rrrrrrrr!)

Hannának is nagyon bejött, egész délután benne hintázott. (Megzabálom az új usánkájában:-)) Már csak a párna hiányzik belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése