2011. október 13., csütörtök

Textil mustra

Már említettem, hogy vadonatúj RAR hintaszékünkre párnát keresek. Napsárga-mustáros árnyalatút, nem túl élénket, geometrikus, esetleg absztrakt mintával, hogy kicsit feldobja a szürkéskék, bézs, natúr fa kombót James Bean szobájában. Kábé egy hónapja ezen kattogok, járom a várost, szörfölök a neten a megfelelő anyag/ párnahuzat után kutatva, teljesen eredménytelenül. Néha szembejött egy-egy kompromisszumos megoldás, napsárga volt, de..., geomertikus volt, de.... Egy idő után azt gondoltam lehet, hogy a sötétkék, vagy a fekete is jó lenne, abból legalább van itthon és nem kéne az egésszel foglalkozni, törődhetnék inkább az őszi ablakpucolással. Aztán eszembe jutott, hogy az Etsy-n iszonyat mennyiségben árulnak méterárut és párnákat és körbenézek ott is. A párnákról letettem, mert úgy gondoltam egy évre, amíg Bean birtokolja ezt a pici szobát nem érdemes 50-60 dollárt kiadni, de kiderült, hogy méteráruból lehet akár fél yardot is venni, amiből pont kijön egy 40X40-es párnahuzat eleje, a hátulját pedig megoldanám valamilyen maradék anyagból, ami kilószám áll itthon. Fél óra alatt megtaláltam, amit kerestem, tulajdonképpen többet is. Most itt téblábolok a bőség zavarában, és várom az ihletet, hogy eldöntsem melyik lesz a nyerő:

Heather Bailey

Orla Kiely

Michael Miller


Scarletfig


A második, Orla Kiely darab nyilvánvalóan kilóg a sorból, hiszen nem sárga, de, ha őt választom, a párna hátoldala lesz sárga, egyszínű anyagból, esetleg egy kimustrált pólóból. We'll see....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése