2011. november 1., kedd

Hackeljünk papírzsepi tartót

Gondolom, ha valaki elolvassa ezt a postot, az első, ami eszébe jut, hogy biztosan nagyon unatkozom itt a babavárás utolsó heteiben. Pedig csak a szokásos, minden passzoljon mindennel  a lakásban mániám tört elő belőlem, miközben múlt héten a pedikűrösnél áztattam sajgó kismama lábaimat. Nem tudom, hogy az aromaterápiás bőrradír, vagy az unalom hatására, de rájöttem, nincs elég sárga a babaszobában, mert ehhez a szürkéskék falszínhez nagyon nehéz megtalálni a jó árnyalatú okkert/mustársárgát. Az is eszembe jutott, hogy a papírzsepi tartót, amit valószínűleg napi szinten fogok használni, kint lesz a polcon (mert orrot fújni mindig kell) és ami amúgy arany színben játszik (és neeeem passszzoool!) kéne kidekorálni valahogy. Aztán hazalibbentem pihe-puha talpakon és ebéd közben kerestem a neten valamilyen sárga mintát ("scrapbook paper" címszó alatt kismillió találat lesz). Szerencsém volt és hamar ráleltem egy ingyenesen letölthető csomagra, amiben szép sárga kicsit levelekre hajazó minták voltak. Download, print és már vagdostam is szét, hogy felragasszam a papírdobozra. Két A4-es lapból megvolt az egész, na meg némi tinta folyt el és ami a legjobb, hogy negyed óra alatt megvoltam az egésszel, így maradt időm a vaslásra is.

A kissé átlagos pzs tartó

a kinyomtatott minták

ét voilá: a végeredmény
kicsit messzebbről is

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése