2011. november 4., péntek

Kép a falon

Szerintem a szépérzék formálása már egy gyerek születésétől fogva elkezdődik. Hiszek abban, hogy az igényesség, az ízlés tudatosan alakítható. Ezért nem mindegy, hogy a kezdetektől fogva milyen környezetben nőnek fel porontyaink, milyen tárgyak veszik őket körül a gyerekszobában, vagy az otthonukban. Az én szép tárgyak és enteriőrök utáni vonzódásomat az anyukámtól lestem el, aki bár szűkös anyagi lehetőségek között, de folyton átrendezett, átkárpitoztatott, új képeket akasztott a falra. Ugyan ma már mind a ketten más stílus kedvelői vagyunk, mégis abban, hogy mit tartunk szépnek, egyetértünk. És remélem, hogy a gyerekeim számára majd én is jó példával szolgálok és belőlük is igényes, kreatív, a szépet kereső felnőttek válnak.

Legyen az klasszikus, vagy modern, színes, vagy monokróm, ahogyan a lakás többi részében is szeretjük felöltöztetni a falakat tapétával, képekkel, családi fotókkal, úgy a gyerekszobába is becsempészhetünk ezt-azt. Nem kell feltétlenül méregdrága műalkotásokra gondolni, lehet az egy saját készítésű poszter, egy gyerekrajz, vagy egy fénykép, esetleg egy falimatrica, a lényeg, hogy még stílusosabbá, egyedibbé tegye a teret.
Összegyűjtöttem aktuális kedvenceimet.

Régi kedvencem, Sharon Montrose, aki "állati" szép fotókat csinál. A következő gyerekszobába  erre spórolok.

Imádni való rajzok a Belle and Boo oldalról, Hanna szobájában több printjük is lóg. 

Minden napra egy kép: Ohmoon

Fotó falimatrica (Hannáról)

Két éve kinéztem télen az ablakon és ezt láttam.


(Oh, by the way: Felkerült a falra a saját készítésű baby mobilom, és a téli képek is új kereteket is kaptak. Hamarosan jön a kiságy is az új rácsvédővel!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése