2011. november 8., kedd

Poszter

A szobánk gyenge láncszeme számomra egyértelműen a kiságy feletti üveg tábla volt. Amíg itt dolgoztam, persze aranyat ért, mert egy csomó mindent felírtam rá és mivel áttetsző üvegből van, szinte belesimult a falba. De nem eléggé. Mármint, valahogy furán festett egy rácsos ágy mellett. Először a leszerelést fontolgattam, de az túl nagy macera lett volna, betömni a lyukakat, glettelni, csiszolni, festeni.... pláne, ha csak egy évre tervezzük az egészet. Aztán megtaláltam ezt:

forrás


Alapvetően A4-es formátum,de rátettem egy nagyobb kartonlapra, ezzel kapott egy paszpartut is, és gyurmaragasztóval felragasztottam az üvegre. Most olyan, mintha a poszter üveg keretben lenne, a legjobb benne pedig az, hogy bármikor leszedhető, ha egyszer találok ennél szebbet, odaillőbbet, vagy ha mégis rajzolni támadna kedvem, azt is megtehetem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése