2011. november 5., szombat

"V"

A babaszoba utolsó DIY projekje következik, csak, hogy legyen még valami sárga a szobában és, hogy lekerüljön a falról az utolsó dogozószobára utaló memento. Egy nagy V betűt tettem a Párizsban készült, mellesleg állati király fotónk helyére.(Ezzel meg is kezdődhet a találgatás, vajon mi is lesz a kisfiúnk keresztneve?)Tudom, nem valami eredeti ötlet, hiszen a lakber blogok és site-ok többségében szerepel olyan gyerekszoba, ahol monogram, vagy a gyerek nevének kezdőbetűje ilyen-olyan formán fel van lőve a falra, de mit csináljak, ha tetszik. Eredetileg valami ilyesmit képzeltem el,

Etsy

de aztán valahogy nem vettem a fáradságot, hogy megcsináljam, részben azért, mert a fűrészelés és a fúrás-faragás nem a szívem csücske, részben pedig azért, mert nagyon türelmetlen vagyok, ha valamit kitalálok, az azonnal kell (na jó mondjuk két napon belül),ezt pedig szemmel láthatóan tovább tartott volna kivitelezni (nekem). De mivel sajnos naaagyon makacs is vagyok, mindenképpen fából akartam azt a betűt és nem akartam sokat költeni rá. Először a neten nézelődtem, hátha valaki gyárt ilyesmit, de úgy látszik ennek még nincs piaca itthon és a hobby boltokban is csak miniatűr betűket árulnak, én pedig legalább 25cm magasra gondoltam, hogy ne vesszen el a falon. Így, ha Mohamed nem megy a hegyhez.... faanyag után kezdtem kutatni. Utólag kiderült, hogy tele a pincénk ilyesmivel, nem kellett volna egy fillért sem költeni rá, de én vettem egy A4-es MDF rajztáblát, amire rárajzoltam a sablont, egy naaaagyon kedves ember pedig dekopír fűrésszel kivágta nekem (utólag is hálás köszönet az Elektronikának!!). Kis csiszolás és akrilfestékkel lefestettem sárgára. Mivel nem alapoztam három réteg kellett, mert a fa nagyon beszívta a festéket. Kicsit csaltam is, mert a hátoldalát nem festettem le, úgyis a falon lesz, nem látszik. Sajnos a hideg miatt egy egész napot száradt mire végre feltehettem a falra.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése