2011. december 5., hétfő

Párna projekt #2

RAR barátom végre megkapta a párnáját. Már írtam a megfelelő anyag utáni hajszámról, hát hosszú keresgélés után egy kék madaras pamutvászon mellett döntöttem, mivel a tökéletes sárga mintás mégsem jött szembe (az ember nem mindig találkozik az igazival). De azért nem kékültem el teljesen, mert csak egy pici darabot vettem belőle, a párna háta pedig egyszínű ikeás sárga vászon, amit a leértékelt szekcióban túrtam egy éve 200 forintért, mondván egyszer még jó lesz valamire. Jellemző a sznobériámra, hogy Amerikából rendeltem a 45cm-es darabkát, de így is kijött ezerötszázból postával együtt, ami röhejes, mert itthon ennyiért tíz centit adnak, arról nem is beszélve, hogy az olcsóbb árkategóriában elég gyenge a választék. Az egyetlen hátulütője talán az volt, hogy majdnem három hetet vártam rá, de ennyi áldozatot igazán megért. A következő nagyívű tervem, hogy megtanulok varrni, addig is anyukám segített és megcsinálta a párnát. És tényleg csodaszép lett, nagyon tetszik Vilmos szobájában.

a madaras anyag, amit a Spoonflower-ről rendeltem

sárga Ikeás anyag

a párna

RAR és a párna

a kiságy, és a többiek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése