2013. június 17., hétfő

Napi ötlet

Épp benne vagyok egy táblakészítő projektben, a fotók és a részletek holnap, viszont, számomra alapvető probléma volt, hogy táblafestéket összesen négy színben találtam három hobbiboltban és az Obiban kutakodva: feketét, zöldet, kéket és rózsaszínt. Az utóbbi kettő icipici kiszerelésben kapható ezer forintért, és ha valaki mondjuk egy falszakaszt szeretne lepingálni, szorozzuk össze milyen drága rajzfelületet kap a végén. Az első kettőt pedig túl nagy, 5 literes vödörben árulják egy tízesért, ami viszont túl sok egy 50X70-es felület lekenéséhez, utána pedig mit kezdek 4,5 liter semmi másra nem használható festékkel. Bár nekem most elég volt egy pici üvegnyi is, azért elkezdtem kutakodni, milyen egyéb módon lehet rajzolható és letörölhető felületet készíteni, és TALÁLTAM egy tökjó alternatívát! Akrilfesték és némi cement elegyítésével ugyan azt a hatást lehet elérni, mint a sima táblafestékkel, így bármilyen színben előállítható és a is cement mindenképpen olcsóbb költségvetés. Persze, ha épp van a közelünkben egy építkezés, szerintem simán adnak egy maroknyit, ha szépen kérjük...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése