2013. október 3., csütörtök

Őszi ajtódísz DIY

Ezt az őszi koszorút két éve tervezem, hogy elkészítem, az ihletet pedig egy Pinterest-en talált hasonló ajtódísz adta. És hogy miért itt, a blogon? Mert gyerekekkel is vidáman elkészíthető, ám, ha nem akarunk nyilvánosan szétmarcangolni egy könyvet, lehet akár színes papírból, vagy őszi falevelekből is. Egyedül a ragasztás felnőtt meló, azt SOHA ne hagyjuk, hogy kisgyerek csinálja, mert a ragasztópisztoly iszonyú forró és balesetveszélyes. Az én "áldozatom" egy francia nyelvű A Romlás Virágai kötet és azért ő, mert 1. nem tudok franciául és fogalmam sincs hogy került hozzánk, és 2. már amúgy is szinte szétporladtak a lapjai. Vagyis, ha úgy nézzük, nem tettem tönkre, csak átalakítottam (és persze ezt Hannának is elmagyaráztam, nehogy  este a Benedek Elekekre is rátámadjon....).
Ezekre volt szükségem:

  • 1 db régi könyv
  • 1 hungarocell koszorú alap
  • ragasztópisztoly


 ...félúton



A lapokat kitéptem és lazán feltekerve az alapra ragasztgattam, így haladtam körbe-körbe, amíg el nem értem a kívánt sűrűséget. Próbáljátok ki ti is és írjátok meg hogy sikerült:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése